FredagLördagSöndag

Det här är första helgen på flera veckor som jag inte har läxor, vilket är hur skönt som helst. Även om läxorna jag får här är mer simpla än de i Sverige så är det underbart att inte behöva tänka på det. Det var också ganska skönt att få en kväll utan mina syskon hemma. Avonleigh sov över hos Aunt Karen, hon skulle hjälpa Avie med repliker inför Avies pjäs nu i helgen. Killarna ville därför också sova över någonstans så de sov över hos mormor och morfar. Sean var borta hela veckan och kom hem igår (Fredag) lunch så jag, Sean, och Megan gick ut på middag. När vi kom hem kollade vi på en film, eller de kollade för jag somnade efter 20 minuter. Jag vaknade upp i soffan klockan 3 på natten och gick och la mig i min säng.

Idag (Lördag) har jag inte gjort någonting. Jag vaknade klockan 8 och kollande på tv serier fram till 12:30 då gick jag upp, åt frukost och pratade med Sean en stund. Efter det gick jag tillbaka till min säng och kollade på mer tv serier fram till 16:30. Nu har jag precis tagit en dusch och ätit middag, om några minuter ska vi åka för att kolla på Avies och Ians pjäs.

Imorgon (Söndag) fyller Alma år och jag ska med hennes familj på en födelsedagsmiddag, efter det ska jag och mina syskon kanske ha julbak, vi får se. Detta är som sagt första helgen på väldigt länge som vi inte har haft så mycket att göra och det var riktigt skönt att få ta det lugnt och inte göra någonting idag.

Kommentera här: