Last week of cheer, forever?

Jag älskar cheerleading, alla tjejer i laget, att få heja på football laget och allt annat men tyvärr är det bara en vecka kvar. Jag har tre träningar och en match kvar att vara cheerleader på och det är troligtvis de sista gångerna i mitt liv. Det är lite sorgligt att tänka så men tack vare tjejerna i laget har jag haft de bästa två månaderna jag kunnat tänka mig här i USA. Vi har gått igenom massor men vi som fortfarande är kvar har kommit varandra närmare än vad jag någonsin vågat tro. De är som en familj för mig och jag vet att jag alltid kommer kunna lita på dem när jag behöver hjälp. De är som en familj för mig och även efter det här året så kommer jag aldrig att glömma dem. Jag har även haft turen att fått ha de bästa tränarna någonsin, de har hjälpt mig att bli bättre och att inte ge upp, oavsett vad oddsen är. De bästa de har gjort är att de har gjort mig en del av laget, de har inte brytt sig om att jag inte är lika bra som de andra eller att jag bara kommer vara med den här säsongen, de har gett mig samma möjligheter och utmaningar som de andra.
 
Jag ska göra allt jag kan för att göra den här sista veckan så bra som möjligt och sideline cheer säsongen avslutas med en sleepover på skolan efter sista matchen. Jag kunde inte önskat att få ett bättre lag, tränare eller säsong, jag kommer aldrig att glömma dom här två månaderna med min cheerfamilj.

Kommentera här: