Modeshow

Tro det eller ej men jag var med i en modeshow! Min systers bästa kompis gammelmormor har en av de största kollektionerna av historiska kläder i Michigan (tror jag) och hon hade en modeshow för att visa upp sina kläder. Jag visade upp tre klänningar från 1920, 1930 och 1970. Jag var like orolig före då jag var tvungen att gå i klackskor för första gången i mitt liv och för att jag aldrig gjort något liknande tidigare. Som tur va gick allting galant och jag hade en jätterolig förmiddag! Efter modeshowen åkte vi till Partridge Creek (ett utomhus shoppingcenter) för att ha en tjej eftermiddag och fira min värd mormors födelsedag. Vi åt även middag där, på vägen hem släppte vi av avie och hennes kompis hos en av deras kompisars hus för en födelsedags fest. När vi väl kom hem bytte jag om för att åka på fotbollsträning 18:30. Jag kom hem från träningen runt 20:00, duschade, åt och somnade efter en lång men riktigt rolig dag!




Kommentarer:

1 äiti ja Isä:

Mitä tykkäsit vanhoista vaateista?

Svar: Ne olivat erilaisia mutta kauniita
Sofia Jönsson

Kommentera här: