Vaken i 25 timmar

I fredags vaknade jag som vanligt vid 6 och gjorde mig iordning för skolan. Jag kom hem vid 15:30 och gjorde mig då iordning för fotbollsträningen vid 16:30. Eftersom det var fredag hade vi bara träning i en timme och jag kom hem igen runt 6. Efter det packade jag om och åkte tillbaka till skolan. 

Skolan anordnade en "lock-in", det vill säga att vi spenderade hela natten i skolan och de hade massa aktiviteter. Jag kom till skolan klockan 19 och åkte hem vid 7 morgonen efter, och eftersom jag inte sov någonting i skolan under natten var jag alltså vaken i 25 timmar. Under natten spelade vi olika spel, lekar, sporter och kollade på filmer. När jag kom hem sov jag i några timmar och gick upp vid 13. Efter det hjälpte jag till att städa huset och göra iordning för avies födelsedags fest. 

Resten av helgen tog jag det lugnt för att få tillbaka den sömn jag missade.




Kommentera här: