TISDAG

Idag är det tisdag vilket betyder fotbollsträning. Fredagens match förlorade vi knappt med 3-2 och går dagens match vann vi med 4-1. Jag känner att kroppen börjar bli lite trött och tar till vara på varje stund att vila.
Planerna för resten av veckan är:
Idag- fotbollsträning
Onsdag- fotbollsmatch och fixa naglarna efter matchen
Torsdag- fotbollsträning och efter det kolla på min grannes fotbollsmatch
Fredag- prom!!
Lördag- sabrinas dansuppvisning
Söndag- VILA

Förra helgen var riktigt bra. Det har soligt och ca 24C varje dag. På lördagen åkte jag till Marcus som hade en bonfire, efter det åkte jag till Sabrina och sov hos henne. Söndag förmiddag va jag hos Sabrina och efter det åkte jag till noahs lacrosse match. Efter matchen åt vi middag och sen gick jag till Alma. Söndag kväll körde Fillip mig och alma till Frosty Queen (glasskiosk) och vi hängde med honom resten av kvällen. Det va skönt att få sommarkänsla under helgen, det gav mig mer energi för det sista veckorna i skolan.

Här är lite bilder från helgen:







Kommentera här: