Hello/Good Bye

Hejsan alla nyfikan människor!
 
HEJ! säger jag väl till bloggen då jag ska börja ta tag i bloggandet så att mamma vet att jag lever, nejmen också för att kunna kolla tillbaka på året och förhoppningsvis drömma tillbaka. 
 
Under den senaste veckan har jag även sagt Hej Då till kompisar och grannar. Dock gillar jag inte att säga hejdå utan det är mer ett Vi Ses eftersom jag kommer tillbaka (det kan jag tumma på). Har även packat, städat och jobbat om vart annat för att allting nu ska börja dra ihop sig. I skrivandets stund är det cirkus 6 timmar tills jag ska gå upp för att fara till Arlanda och nya äventyr. Väskorna är fulla av kläder och presenter medan hjärnan är full av tankar och känslor. Även om jag har förberett resan i flera månader så kan jag fortfarande inte riktigt förstå vad som kommer hända imorgon när mamma, pappas och Sara lämnat mig på flygplatsen. Kommer garanterat böla hela flygresan (8,5 timmar) men för väl kolla på lite filmer för att tänka på annat.
 
Här är lite bilder från "Vi ses" tilfällena med massor av underbara människor som kommer vara djupt saknade under de kommande månaderna.
 
 
En underbar helg i skärgården (Harstena) som var som balsam för själen
 
 
 
En liten selfie från Harstena
 
 
Vi ses/Välkommen hem förmiddag, Becca är Au pair i London och är hemma och hälsar på i drygt en vecka.
 

Linnea svängde förbi huset natten innan jag skulle till Finland när hon var påväg hem från Skara eftersom vi inte kunde träffas mer innan hon skulle åka till Arizona. Hoppas du har det bäst Linnea, tänker på dig!!
 
Och sist men absolut inte minst så svängde Sofia, Terese och Anna från orkestern förbi för att säga "Vi ses" och hade med sig en tårta (så söta!!) som var toppengod och ett jättekul kort/brev/rim (Sofia var tvungen att åka tidigare för att skjutsa sin bror så hon kunde tyvärr inte vara med på bilden).
 
Tårtan!
 
Detta var alltså mitt första inlägg och om ni inte redan avlidit av tristess så kommer kanske ett inlägg imorgon från flygplatsen.
 
Natti natti!

Kommentera här: