SundayMondayTusedayWednesday

Söndags förra vecka skulle ha varit en lugn dag hemma i huset men blev snabbt fylld med massa roliga aktiviteter. Sean åkte till Kalifornien tidigt på morgonen så resten av familjen åkte sedan till Noahs hockeyträning. Efter den åkte vi hem för att packa väskorna för att dra vidare och bada hos en familj de känner, och även de har en tysk utbytesstudent som vi fick träffa. Därifrån skulle vi ha åkt till Aunt Karen igen för att äta middag men det blev inställt då de hade så mycket att packa upp och fixa iordning i huset, därför stannade vi hos The Bowlings för att äta middag. Efter maten åkte vi hem och tog det lugnt i kanske en timme för att vid vid ungefär 7 gå till en "Welcome Alma Party". Där gjorde vi S'mores, jag träffade några av Abbys, Almas värdsyster, vänner dom kommer gå på samma High School. Vi spelade lite volleyboll och så. 
 
På måndagen fixade vi alla cheer saker, hade några ärenden och på kvällen hade jag cheer practise, som de följande två kvällarna med. Sen på tisdagen åkte vi till en flod där man kan bada och därifrån såg jag även Kanda för första gången, vi åkte också shoppade. Jag skulle köpa jeans men hittade ingenting vilket var lite synd. Dock åkte vi till ett annat shopping mall på onsdagen och där hittade jag två par i första affären vi gick in i. På onsdagen hade jag även Rocket day vilket är då man går till skolan, får sitt schema, alla sina böcker, man kan skriva upp sig på olika sporter, man tar bilder och får sitt skol-ID, får sitt skåp och massa andra saker. Efter det är jag inte lika nervös över skolstarten men man vet ladrig hur det kommer gå;)
 

 

Kommentera här: