PD Day

Okej igår (Tisdag) hade vi en PD Day vilket är som en studie dag. Det va riktigt skönt att få sova ut och ta det lugnt en dag. Jag hade dock satt ett larm på 6 så att jag kunde väcks min syster men när hon var vaken gick jag och la mig igen och sov till 9. Jag gick upp och åt frukost och gick sen tillbaka och la mig i sängen. Det var en snubbe som målade om i huset och därför var det lite kaos. Men jag snackade med kompisar och tog det lugnt till 12 då jag gick upp och gjorde mig iordning. Julie kom lite efter 13 och vi kollade på en film och snackade tills 16 då jag åt och bytte om för att åka till cheer practice. Vi släppte av Julie på vägen och sen åkte Megan med resten av barnen till hockey träning. Jag kom hem vid 20:30, duschade, åt lite och gick och la mig.

Min skola i Sverige har spärrat min dator så jag ska göra mitt bästa att uppdatera från min mobil.







Kommentera här: