MåndagTisdagIdag

Veckan har väl än så länge varit helt okej. Jag har inte haft några läxor än men det är för jag har haft flera prov, igår (Tisdag) hade vi ACT-testing. ACT är ett prov som typ avgör vilka collage och universitet man kommer kunna söka till, provet inehåller 4 delar som är två i Engelska ett i Matte och ett i Naturvetenskap. Det höll på i fyra timmar och var väldigt tråkigt då jag inte ens behöver ett högt ACT-score. I måndags började det en ny tjej i cheer teamet som var ruktigt duktig och jättesnäll, vi berhöer all som vi kan få så det var bra.
 
Idag  är det först skola, sen ska jag hem, göra läxor, äta och fixa iordning allt för cheerleadingen innan Diana (min kontakt person) kommer och hämtar mig. Vi ska ti til ett glasställe och sen ska vi till ett mega Zumba pass som cheerleadingen ordnar. Efter det är det cheer-practice i en timme innan jag åker hem igen. Förhoppningsvis kommer min homecoming klänning idag här är en bild på den. 
 
 
Får väl säga om klänningen kommer och i så fall lägga upp en bild på den.
 
Nu måste jag gå till skolan men ni får ha en bra dag!!

Kommentera här: